10 nõuannet ettevõtte jõulukaartide saatmiseks

September 7, 2019

Jõulud ja aastavahetus on aeg, mil ettevõtted saadavad oma klientidele ja koostööpartneritele ilusaid pühadesoove ning tänavad koostöö eest möödunud aastal. Enamik ettevõtteid peavad seda kommet eelkõige viisakaks, aga ka suurepäraseks võimaluseks suhete hoidmiseks ja uute loomiseks.

Kaartide saatmine on hea viis klientidele / partneritele näidata, et neist hoolitakse, kuid samas tuletab see neile meelde ka sinu äri või teenuseid – see on oluline uue aasta koostööpartnerite valikul.

Kuigi pühadesoovide saatmine on heaks mooduseks klientideni jõuda ja võrgustike loomiseks, tasuks siiski veidi aru pidada: kuidas ja mida saata, et see tõstaks esile just sinu ettevõtet.

Assistly virtuaalsed assistendid toovad välja kümme olulisemat punkti, mida tasuks jälgida kaartide saatmisel, et soovide edastamisel oleks positiivne mõju ning kasu tulevikuks.

1. Lisa kaardile isiklik sõnum
Näita klientidele / partneritele, et koostöö nendega oli sinu jaoks oluline. Kirjuta pühadesoov ja saaja nimi käsitsi või lisa oma nimi ja allkiri.

2. Kontrolli õigekirja
Võta endale aega ning kontrolli, kas inimeste ja firmade nimed on õigesti kirjutatud. Valesti kirjutatud nimi jätab ettevõttest väga halva mulje.

3. Ole taktitundeline
Kõik ei pruugi jagada sinuga sarnaseid vaateid, mistõttu tuleks kaartidel vältida vihjeid religioonile. Saada ingleid kujutavate kaartide asemel näiteks hoopis lumememmedega kaardid. Vali neutraalsed pühadesoovid.

4. Väldi turundusliku sisuga kaarte
Pigem saada jõulutervitus ja pühadepakkumine eraldi kirjades.

5. Kaalu kaardi isikupärastamist
Poest ostetud või internetist leitud e-kaardi saatmine on väga hea, kuid tasuks kaaluda ka kaardi muutmist ettevõttele iseloomulikuks. Lisa logo, koduleht, aadress, loo kaart firma toonides.

6. Saada kvaliteetseid kaarte
Postiga saadetud kaartidel väldi odava mulje jätmist. E-kaartide puhul jälgi, et pildid oleksid hea eraldusvõimega ja kvaliteetsed.

7. Väldi naljakaid ja kahemõttelisi kaarte
Kindlam on jääda traditsiooniliste kaartide juurde. Kaart, mis tundub sinu jaoks naljakas, võib saajale tunduda solvavana.

8. Saada pühadetervitus varakult
Võta arvesse aega, mis kulub kaartide postitamisele ja kättetoimetamisele. Oleks hea, kui kaart jõuaks saajani enne jõule.

9. Mõtle hoolikalt läbi, kellele soovid kaarti saata
Enne kaartide saatmist tasuks mõelda, kes on need isikud, kellele pühadesoov edastada. Pole mõtet saata kaarti ettevõtte juhile, kui sa pole temaga kunagi suhelnud. Kui ühes firmas on mitmeid erinevaid isikuid, kellele soovid häid mõtteid edastada, tasuks kaart saata ettevõtte nimele.

10. Kontrolli fakte
Saada kliendile/ partnerile kaart ettevõtte, mitte kodusel aadressil.

Tõsta oma ettevõtte efektiivsust
Küsi infot või pakkumist
Võta Ühendust